streda 1. mája 2013

Ahojte a vitajte na mojom novom blogu.

Volám sa Kristína a mám 16 rokov. Navštevuje Obchodnú akadémiu v Trenčíne, kde sa snažím úspešne dokončiť druhý ročník. S bloggovaním moc skúsenosti nemám, no vždy ma zaujímali všetky veci, ktoré známe bloggerky vo svojich bloggoch uverejňujú. Myslím si, že nejdenému dievčaťu sa páčia všetky ich príspevky dodávajúce inšpirácie.. A tak som sa rozhodla, že aj ja by som niečo také chcela zdielať s ostatnými...Mrkající

Dlho som rozmýšľala, či by som si nejaký blog vytvorila. Raz som jeden mala,
ale tomu som sa skutočne nevenovala, pretože som bola menšia a nevedela som ako sa to všetko upravuje a podobné veci.
Už veľmi dlho si pozerám vždy blogy nejakých bloggeriek a veľmi sa mi páčia. Vždy tam píšu aký mali deň, čo všetko sa im stalo, pochvália sa novými vecami, pridávajú fotky... Je to naozaj super, že sa môžete takto dorozumievať a odovzdávať svoje myšlienky a pocity, fotky.. skrátka "nepriamou" formou zdielať všetko čo máte naozaj radi.

Môj blog by som ani nezamierovala na nejakú konkrétnu vec. Budem sa snažiť pridávať "z každého rošku trošku", aby si každý jeden našiel niečo svoje. Priebeh môjho dňa, fotky, moje obľúbené veci a možno občas pribudnú aj nejaké rady odo mňa.
Dúfam, že sa Vám môj blog bude páčiť a obľúbite si ho a budete ho navštevovať rady a často. Usmívající seLíbající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára