štvrtok 2. mája 2013

CARA DELEVINGNE

Ahojte, dnes som si pripravila pre vás niečo o tejto celosvetovej modelke pochádzajúcej priamo zo srdca módy a všetkého, čoho sa móda týka (teda aspoň pre mňa) :) Je to Anglicko a presnejšie Londýn. Pre mňa je to určite mesto snov. Nemala som tam ešte šancu sa dostať, no vyskytla sa úžasná príležitosť práve v škole, kde nám naša triedna ponúkla zájazd do Londýna. Neváhala som ani minútu.. Už len čakám, kedy sa mi sny stanú skutočnosť a ja si môžem prezrieť toto mesto nielen z obrázkov alebo videí, ale aj naživo.

Určite Vám spravím aj nejaký príspevok o tom ako tam bolo, ale teraz o Care Delevingne.

Ani sama presne neviem čím ma táto modelka učarovala. Určite je to jej výzorom a štýlom obliekania. Rada by som napísala aj akú má povahu, ale keďže som nemala príležitosť ju nijako spoznať (a myslím si, že sa mi to ani nepodarí) túto jej stránku Vám nemám ako opísať. Asi prvý krát som ju videla na internete (ako inak), ale ako som začala pozerávať Fashion TV vyskytovala sa tam veľmi často predvádzajúca rôzne oblečenia známych značiek ako je napríklad Chanel, DKNY, Burberry... a niečim ma hneď zaujala. Ponachádzala som si nejaké veci o nej, posťahovala pár jej fotiek, prečítala si rôzne články o nej a podľa môjho usúdenia z prečítaných článkov musí byť naozaj fajn baba.

Followla som si ju na instagrame, kde sa každý deň môžem pozerať, kde práve je, čo robí a možno občas sa ňou aj inšpirujem. To je asi všetko, čo by som Vám povedala o nej, ale predsa tu máte pár faktov a fotiek o tejto zaujímavej modelke: 

Len 20 ročná britská modelka Cara Delevingne je momentálne naj- supermodelkou roka a hviezdou New Yorského fashion weeku, ktorý sa momentálne koná v New Yorku . Predstavila sa na mólach dizajnérov ako Jason Wu, DKNY, Carolina Herrera, Diane von Furstenberg či Tory Burch.Niekedy vie byť neskutočne sexy a romantická, inokedy je to taký „tomboy“, čo v preklade znamená chlapčenský a rebelský typ dievčaťa. Minulý rok debutovala aj na prehliadke Victoria´s Secret, kde hlavným krédom bola fráza „Life is a party“.  Pre Caru to určite nebol problém a na mólo vybehla ako vysmiata a bláznivá „Party Girl“.

 Medzi najlepšie kamarátky Cary patrí určite výborná speváčka Rita Ora.




 Aj takáto modelka si môže dopriať poriadny hamburger :)


  Victoria's Secret 2012

4 komentáre:

  1. Cara je jedna z najúžasnejších modeliek, aké poznám. Je ich dosť, ale ona mi snáď ako jediná nepríde taká afektovaná ako väčšina ostatných. Je niečím zvláštna, nie je ako tie ostatné a presne tým ma zaujala. Po pravde som sa o nej dozvedela cez Harryho z 1D, nevedela som kto to je, no podľa fotiek som usúdila, že ju odniekial poznám a začala som po nej pátrať viac a teraz je mojím idolom. Veľmi ma zaujala. Nestará sa názor druhých, je odlišná, nie je namyslená, podľa videí je aj skromná, nemá potrebu sa predvádzať ako tie ostatné. proste je to Cara. :) <3

    OdpovedaťOdstrániť